عرض مشاركة مفردة
  #2  
قديم 20/08/2010, 05:27 PM
صورة لـ همسة مشاعر
همسة مشاعر
اميرة الكلمات و المشاعر
 
: كيف تعلم انك في بلد عربي

ايه ياسي نبيل ده انتا فسحت العالم العربي بس ياعم الحاج انتا ناسي ان شبكة عمانيات من ضمن الوطن
العربي ولا ايه وشبكات الوطن العربي وبسم الله ما شاء الله شبكه محترمه وومليئه بالمعلومات الوفيره
وبعدين انت شكلك مصري صح وعلى العموم موضوعك مفيد جدا" وفي نفس ذات الوقت يضحك ويبكي
بما ان هذا هو حال بلادنا العربيه الا من رحم ربي وقال المثل ((هم يضحك وهم يبكي
وجزاك الله خيرا" الياسمين من مصر



من مواضيعي :
الرد باقتباس