عرض مشاركة مفردة
  #4  
قديم 10/02/2007, 07:06 PM
طالب القرب
مُثــابر
 
رد: ياريت لو oprah مسلمة !!

أوبرا مثال حي للإنسانة المكافحة....... اللى إختارت الحرية بدل لا تكون اسيرة لماضيها المؤلم
واللي إختارت العطاء ...... بلا حدود , مكذبة المثل اللي يقول "فاقد الشيئ لا يعطيه"

طبعا من الممكن التواصل مع هذه المذيعة المتميزة عبر موقعها
http://www2.oprah.com/index.jhtml

والدعوة مفتوحة للجميع



من مواضيعي :